I dag er det klart for ny serierunde for både herre og damelaget.
Herrelaget har bortekamp mot Hyen kl.19.00. Damelaget har heimekamp mot MTG kl.18.30.
Sist veke var ikkje mykje å skrive om då det vart tap både for herre og damelaget.
Herrelaget tapte 4-2 mot Måløy 2. Cato Gundersen og Truls-David Tytingvåg scora for herrane. Damelaget tapte 6-1 mot Ørsta. Gunn Ringheim sende HIL i føringa 1-0, men Ørsta tok over kampen og vann fortent til slutt. Når vi i tillegg gredde vi ikkje stille lag til bortekampen mot Aksla/Guard og dermed 3-0 tap.

Vi håpar på en bedre kveld for begge laga. LYKKE TIL!